Reacties
Reacties 151 - 200 van 254
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Patrick | Ps, al die verhalen over dat witte poeder, in de buitenwijken… | 23 feb. '16 |
| Patrick | Wat een schitterende verhalen. Ook Peter, Cris, Ernst,… | 23 feb. '16 |
| Cyl Schueler | Ha Machteld en Willem, geweldig om jullie verhalen… | 23 feb. '16 |
| Mike | Zo, dat is een tyfuseind lopen..... Vind het met de… | 22 feb. '16 |
| Willem & Machteld | Lieve mensen, wij willen even wat kwijt. wij vinden… | 22 feb. '16 |
| Hans | Was het donker s nachts? Hebben julli nog sneeuwballengevechten… | 21 feb. '16 |
| Wilhelmien Giessen | prachtig om te lezen en te horen wat jullie meemaken.… | 20 feb. '16 |
| Onno | Ja echt bloed zweet en tranen. Wat heb wij het dan… | 20 feb. '16 |
| Marianne Schenk | Hoi globetrotters, ik heb regelmatig gezocht naar… | 20 feb. '16 |
| Frank | Hoi! Leuk om zo mee te kunnen lezen met jullie avonturen!… | 20 feb. '16 |
| Cyl Schueler | Weer zo'n voortreffelijk verslag! Leuk dat jullie… | 16 feb. '16 |
| Hans | Vervolg... Als ik de pont neem over de Lek wordt ik… | 14 feb. '16 |
| Onno | Heel benieuwd naar het verslag van jullie zeeavontuur!… | 6 feb. '16 |
| Cathrien | Liefjes! Bijzonder fijn om te lezen weer! Maar eerst… | 6 feb. '16 |
| Cyl Schueler | Stieren- en hanengevechten, ja dat proeft naar Spaans… | 6 feb. '16 |
| Brun | he boefjes ik zie dat jullie langzaam jullie professie… | 5 feb. '16 |
| Anneke | Heb echt genoten van de Panama verhalen en veel herkend.… | 4 feb. '16 |
| Hilda | Lieve Wim en Machteld, Wat heerlijk om jullie verhalen… | 4 feb. '16 |
| Romina | Wat heerlijk op een druilerige dag jullie zonnige… | 4 feb. '16 |
| Maaike | Oh schatjes, wat wordt t spannend!! Behouden vaart… | 4 feb. '16 |
| Cyl Schueler | Lieve Machteld en Willem, wat een interessante verhalen… | 3 feb. '16 |
| Mark | ....hier hagelt het.... | 3 feb. '16 |
| Wilhelmien Giessen | ik ken alleen Azie en Midden Oosten, maar het verhaal… | 1 feb. '16 |
| Hans | Mooi die vlinderfoto's; en die waterval is een… | 31 jan. '16 |
| Willem & Machteld | Ja echt tof hè | 29 jan. '16 |
| Mark | GEWELDIG (ik noem m : kijkdan!!!) | 29 jan. '16 |
| Mark | caramba ziet dat er ff lekker uit | 29 jan. '16 |
| Jan | Zennnn!!! Maar nu moet ik écht opschieten om mn nieuwe… | 29 jan. '16 |
| Willem & Machteld | take you're time en als je hem helemaal afkijkt...… | 28 jan. '16 |
| René | Mooie foto 's hoor! Enne, Salud, por ejemplo,… | 26 jan. '16 |
| Mark | ps...gisteren hier de warmste januari dag ooit, hebben… | 26 jan. '16 |
| Mark | tss heb ik al na een weekend "i dont like mondays"… | 26 jan. '16 |
| Mirjam | Hallo lieve luitjes. Wat een bijzondere ontmoetingen… | 26 jan. '16 |
| Colinda | hi jullie daar, ik volg jullie ook via Patrick's… | 25 jan. '16 |
| Jan | voorlopig heb je nog ruim 11 maanden een 'wereldbaan';… | 24 jan. '16 |
| Hans | Ziet er heel tropisch uit. Herkenning vanuit Puerto… | 23 jan. '16 |
| Willem & Machteld | Ben natuurlijk enorm nieuwsgierig Jan, een wereldbaan,… | 23 jan. '16 |
| Mark | ahhhhhhhhhh...biertje op...kaarsje uit...oogjes dicht.... | 21 jan. '16 |
| Jan | 'T is wederom om jaloers op te worden.....en… | 21 jan. '16 |
| Nieke | Heerlijk! Geniet er van! | 19 jan. '16 |
| Mirjam | Lieve luitjes, Wat een mooi verhaal. De foto's… | 15 jan. '16 |
| Carlaschutte62 | Koud in de bus is niet echt lekker... Maar hier vriest… | 14 jan. '16 |
| Joke | Brrrrr, spannend! Brrrrr, koud! Superleuk om te lezen! | 13 jan. '16 |
| Wineke | Oh wat n geweldige verhalen al! Zou persoonlijk al… | 13 jan. '16 |
| Marlies | 't Is maar goed dat jullie geen bezorgde meelezende… | 13 jan. '16 |
| Hank | Top! En die Lonely Planet is zo gek nog niet! | 13 jan. '16 |
| Fryda | Ik zie het helemaal voor me. Heerlijk! Wel een beetje… | 13 jan. '16 |
| Brun | Van die pelikanen kijk ik niet op. Maar die haan op… | 13 jan. '16 |
| Mark | En ja, daar gaat ie dan.........hier regent het..... | 13 jan. '16 |
| Cyl Schueler | Leuk jullie verslag te lezen. Doen jullie wel voorzichtig?… | 13 jan. '16 |

- Cyl Schueler: Jongens, wat een prachtige…
- Tonnie Cretier: Hé wat leuk die foto’s.…
- Wilhelmien Giessen: prachtig al die foto's,…
- Jacques: Prachtig!! Het genot straalt…
- Jan: Superlatieven schieten te…
Alle reacties »