Reacties
Reacties 101 - 150 van 254
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Joke | Hierperdepiep!!! Ik hoor graag van de ervaringsdeskundige… | 24 mei '16 |
| Mirjam | Wauw. Wat een mooie verhalen. Lieve Magteld gefeliciteerd… | 24 mei '16 |
| Jaap | Olla hermanaatje, que tal? Felicidades y muchas hugas… | 24 mei '16 |
| Yvonne | Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien… | 24 mei '16 |
| Ronald | Keek net in mijn agenda en zag dat ene Machteld vandaag… | 24 mei '16 |
| Cyl Schueler | Mooie verhalen! Die boottocht is wel extra beeldend… | 23 mei '16 |
| Willem & Machteld | Hoi Ellen, wat leuk om van je te horen!! Wij zijn… | 19 mei '16 |
| Ellen Blank | Hooii Machteld & Willem, Ik lees jullie verhalen… | 18 mei '16 |
| Patrick | Max ( Messi ) Verstappen . ben benieuwd naar de kranten… | 15 mei '16 |
| Willem & Machteld | Lieverds wat fijn dat het mooi weer is in NL, ja Mark… | 14 mei '16 |
| Jaap | Hey lieve leute, de verhalen en schrijfstijl worden… | 13 mei '16 |
| Mark | Geweldig x Ps Hier.......ZON.....nana nanana | 12 mei '16 |
| Paul hoes | Ja lieve schatten, lekker weer om dit allemaal te… | 9 mei '16 |
| Joke | Leuk blog weer!! Ben in Manaus en Pantanal geweest… | 9 mei '16 |
| Maria | Lieve Machteld en Willem, wat is het heerlijk genieten… | 27 apr. '16 |
| Cyl Schueler | Toen we terug kwamen van een vakantie op de Canarien… | 23 apr. '16 |
| Hans Olij | Machteld en Wim, Fijn om jullie verhalen te lezen.… | 17 apr. '16 |
| Willem & Machteld | Ok Catherina het was dus zo... de lokken van Willem… | 7 apr. '16 |
| Brun | Wat weer een mooi verhaal. Ik wil nog meer avonturen… | 7 apr. '16 |
| Cathrien | Godnondeju wat FIJN weer.... Laat me ff enorm welkom… | 6 apr. '16 |
| Annemieke Dijk | Wat fijn om af en toe een klein kadootje van jullie… | 6 apr. '16 |
| Anita | Wat een geweldige foto's!!! En wat maken jullie… | 30 mrt. '16 |
| Joke | Just.. awesome!! Enige wat ik mis is dat jullie 2016… | 30 mrt. '16 |
| Mark | wat een plaatjes en ehhhh ....hier? hier regent het… | 29 mrt. '16 |
| Mirjam | Lieve luitjes Geweldig dat jullie ons met jullie mooie… | 27 mrt. '16 |
| Hilda | Wim en Machteld Wat maken jullie een geweldige reis… | 26 mrt. '16 |
| Ria | Wat een prachtig verslag. Jullie genieten druipt er… | 25 mrt. '16 |
| Hans | Machteld en Wim, heel interessant jullie reisverslag… | 24 mrt. '16 |
| Olga | Ha lieve Machteld en Willem, Wat een prachtige verhalen… | 24 mrt. '16 |
| Romina | OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH Wat mooi en gaaf!!! Zucht...… | 24 mrt. '16 |
| Hank | Heel mooi! We waanden ons weer even daar. Met dank… | 23 mrt. '16 |
| Marian | Machteld, wat geweldig om een jaar op reis te zijn,… | 23 mrt. '16 |
| Astrid Tinbergen | Fantastisch jullie mooie verhalen. Wat een prachtige… | 23 mrt. '16 |
| Egbert Langerak | te gek. Maar hier hebben wij ook spannende natuur.… | 23 mrt. '16 |
| Cyl Schueler | Heerlijk, al die verhalen die jullie even dichtbij… | 23 mrt. '16 |
| Dayenne | Wow, wow, wow... Zoveel moois op de wereld en jullie… | 23 mrt. '16 |
| Onno | Dat klinkt weer fantastisch levensgenieters. wat een… | 23 mrt. '16 |
| Debbie | Leuke verhalen en prachtige foto's. Ik geniet… | 8 mrt. '16 |
| Willem & Machteld | Het leven is hier inderdaad fantastisch. Nu in Quito… | 6 mrt. '16 |
| Ria | Lieve mensen Wat een prachtige reis maken jullie ervan.… | 6 mrt. '16 |
| Margot | Wat maken jullie veel mee! Het wat heerlijk een tocht… | 6 mrt. '16 |
| Kristin Dekkers | Ha, lieve reizigers, eindelijk heb ik de weg naar… | 6 mrt. '16 |
| Hans | Machteld en Wim, nog aan de coke geweest of bleef… | 6 mrt. '16 |
| Joke | Jaloers :). Wat een geweldige trip! Enjoy!!! | 5 mrt. '16 |
| Mirjam | Wat een prachtige verhalen. Wat een actie. Wat een… | 5 mrt. '16 |
| Cyl Schueler | Jullie hebben er aardig de gang in! Hoe kun je ooit… | 4 mrt. '16 |
| Mirjam | Wauw wat een pracht verhaal en wat een ervaring om… | 3 mrt. '16 |
| Mark | ps: helemaal vergeten hier hagelt het | 2 mrt. '16 |
| Mark | Hmmm!! soms moet je de dingen rekenkundig benaderen,… | 2 mrt. '16 |
| Joost | Wat een machtige ervaringen die jullie opdoen! Er… | 24 feb. '16 |

- Cyl Schueler: Jongens, wat een prachtige…
- Tonnie Cretier: Hé wat leuk die foto’s.…
- Wilhelmien Giessen: prachtig al die foto's,…
- Jacques: Prachtig!! Het genot straalt…
- Jan: Superlatieven schieten te…
Alle reacties »