Reacties
Reacties 1 - 50 van 254
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Cyl Schueler | Jongens, wat een prachtige foto's hebben jullie… | 13 okt. '21 |
| Tonnie Cretier | Hé wat leuk die foto’s. Het ziet er soms wel fris… | 13 okt. '21 |
| Wilhelmien Giessen | prachtig al die foto's, heel mooi om ervan mee… | 12 okt. '21 |
| Jacques | Prachtig!! Het genot straalt eraf! Nog veel plezier!… | 12 okt. '21 |
| Jan | Superlatieven schieten te kort,…. ;-) Geniet lekker… | 12 okt. '21 |
| Wineke | Heel veel plezier! Wat heb ik dit gemist;)! Lekker… | 12 okt. '21 |
| [email protected] | Wil ons verder geen berichten meer sturen.....we zijn… | 12 okt. '21 |
| Olga | Zo heerlijk! Wat een prachtige ' jaloersmakende'… | 12 okt. '21 |
| Romina | Superleuk zeg. Wat een afwisselende foto's :-)… | 12 okt. '21 |
| Joost | Serra da Estrella ben ik jaren geleden geweest, heerlijk… | 12 okt. '21 |
| Willem & Machteld | Hé Hilda, wat leuk! Ja we genieten enorm. Had nog… | 12 okt. '21 |
| Hilda | Fantastisch leuk de foto’s wat heerlijk. Jullie… | 12 okt. '21 |
| Arienne | Ha Machteld, Ben zo benieuwd naar je ervaring ook… | 20 jan. '17 |
| Anneke | Welkom terug globetrotters, jammer dat jullie avontuur… | 30 dec. '16 |
| Mirjam | Lieve luitjes. Welkom thuis!!!! Zal vast even wennen… | 30 dec. '16 |
| Wilhelmien Giessen | welkom thuis Machteld en Willem, het zal wel heel… | 29 dec. '16 |
| Mark | heyyyy welkom thuis je ziet t...t regent | 28 dec. '16 |
| Cyl Schueler | Lieve Machteld en Willem, Ik begrijp dat jullie inmiddels… | 28 dec. '16 |
| Willem & Machteld | Fijn dank jullie wel. Vanavond hadden we een fantastische… | 9 dec. '16 |
| Carla | wat ben je toch een knappert ! | 8 dec. '16 |
| Anneke | Wederom genoten van jullie geweldige ervaringen en… | 7 dec. '16 |
| Arienne Visser | Wat een mooi verhaal weer. Heel bijzonder land. | 7 dec. '16 |
| Fryda | Geweldig! Heerlijk! Zo leuk ook ,dat jullie dat allemaal… | 7 dec. '16 |
| Olga | ha Lieve Machteld en Willem, Wat een prachtig verhaal… | 24 nov. '16 |
| Willem & Machteld | Lieve mensen, dank voor de de fijne reacties. Inmiddels… | 16 nov. '16 |
| Kristin Dekkers | Ha, Machteld en Willem, natuurlijk fijn om te lezen… | 16 nov. '16 |
| Cyl Schueler | Lieve Machteld en Willem, vanwege onze vakantie zijn… | 15 nov. '16 |
| Germaine | Heerlijk verhaal weer. Fijn ook dat jullie toch ook… | 15 nov. '16 |
| Niels | Ha Machteld en Willem, Het is hier al genieten van… | 14 nov. '16 |
| Mike | Wat doe ik hier eigenlijk nog...... ?? Hahaha, ik… | 14 nov. '16 |
| Hans Olij | HE Machteld en Willem, blij weer wat te horen van… | 14 nov. '16 |
| Patrick | Ha lieverds , wat een waanzinnig mooi , leuk en lief… | 30 okt. '16 |
| Willem & Machteld | Dank allen voor de lieve en leuke reacties. We zitten… | 25 okt. '16 |
| Willem & Machteld | Dank allen voor de lieve en leuke reacties. We zitten… | 25 okt. '16 |
| Ronald | Wat een belevenissen weer. Jullie maken zoveel mee… | 25 okt. '16 |
| Ingrid | Lieve Machteld, wat geweldig om dit te lezen. Wij… | 17 okt. '16 |
| Jacques | Beste Willem en Machteld, Deze keer extra genoten… | 11 okt. '16 |
| Brun | Weer een prachtig relaas van een mooi avontuur. Lalalalalalala… | 11 okt. '16 |
| Mark | dussss Lalalala is vrij vertaald ...we zijn te moe… | 11 okt. '16 |
| Hans Olij | Machteld en Willem, lekkerrrrr, jullie genieten nog… | 10 okt. '16 |
| Willem & Machteld | Graag gedaan!! | 10 okt. '16 |
| Arienne | Dank jullie wel voor een tijdje dagdromen :-) | 10 okt. '16 |
| Patrick | Wat een prachtige honden, maar ik heb Sores en Bella.… | 5 okt. '16 |
| Minke | Lieve Macheld, Jezus wat een gaaf jaar, wat een gave… | 23 sep. '16 |
| Ria | hallo lieve mensen, wat heb ik weer genoten van jullie… | 22 sep. '16 |
| Hans Olij | Gezondheid nog steeds op orde bij beiden? Mooi om… | 14 sep. '16 |
| Mark | tja, wor dr stil van.....dat het nog bestaat, 19 jaar… | 14 sep. '16 |
| Hilda | Lieve Wim en Machteld, Wat is het fantastisch al jullie… | 11 sep. '16 |
| Willem & Machteld | Hey Mike, heb er zeker op gezeten welliswaar in het… | 1 sep. '16 |
| Mike | Had Machteld eigenlijk wel op die olifant verwacht....... | 1 sep. '16 |

- Cyl Schueler: Jongens, wat een prachtige…
- Tonnie Cretier: Hé wat leuk die foto’s.…
- Wilhelmien Giessen: prachtig al die foto's,…
- Jacques: Prachtig!! Het genot straalt…
- Jan: Superlatieven schieten te…
Alle reacties »